We hebben ‘m! De award van de Dutch CRO Awards 2019

Het was een spannende dag, afgelopen donderdag. Met lampenlicht waren we genomineerd voor de Dutch CRO Awards 2019. CRO staat voor “Conversion Rate Optimalisation” oftewel het verbeteren van het conversiepercentage van een website.

In de categorie ‘Mobile’ zetten we ons beste beentje voor en lieten we andere CRO’s en vakgenoten kennismaken met onze case. De case werd duidelijk smakelijk ontvangen door de vakjury. Want… hij is binnen, de award voor categorie ‘Mobile’!

Heel geduchte tegenstanders

Wij zijn enorm blij met deze award en natuurlijk erg vereerd! We namen het dan ook niet op tegen de minsten: zowel New York Pizza en Landal Greenparks deden hun uiterste best om deze award in de wacht te slepen met mooie cases.

Wat hield onze case in?

Uit testen die we deden voor onze website bleek dat de “deel dit product”-link veel werd gebruikt door onze klanten. We gingen hier natuurlijk dieper op in om nog meer informatie te verzamelen. Zoals: door wie werd deze link dan gebruikt? En hoe kunnen wij de klant nog beter helpen?

Uiteindelijk hebben we een duidelijkere WhatsApp-knop op de productdetail pagina zodat klanten nu nog makkelijker kunnen overleggen over het product.

De toekomst? Die zien wij (zoals altijd) rooskleurig in. We zijn in staat om onze klanten nog beter aan de juiste sfeer te helpen. Het winnen van deze award is dan ook een bevestiging dat we goed bezig zijn! Altijd de juiste sfeer, natuurlijk.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *