Bij een bestelwaarde van €50 of meer bezorgen we gratis je bestelde lampen. Bestellingen die vóór 22.00 uur zijn geplaatst, worden dezelfde dag nog verzonden.
30 dagen bedenktijd
Het kan natuurlijk zijn dat je niet tevreden bent met je bestelde product(en). Geen probleem! Deze kan je natuurlijk altijd terugsturen naar ons! Je kan je product binnen 30 dagen retourneren.
Buiten wandlamp zwart met schemersensor - Rotterdam
Onze experts staan 6 dagen per week voor je klaar.
Chat met ons
Elke week passen we eventueel onze prijzen aan op basis van de voorraad en omzet. De prijs kan verhoogd of verlaagd worden, maar ook hetzelfde blijven als voorheen. Dat heeft te maken met vraag en aanbod.
De weergegeven korting is altijd op basis van de adviesprijs. Deze adviesprijs (MSRP) is de door de fabrikant aanbevolen detailhandelsprijs van het product.
Wandlamp Rotterdam geeft je overkapping of tuinhuisje net dat beetje extra. Deze gave wandlamp bestaat uit een rechthoekig frame voorzien van glazen panelen aan de zijkanten. Hierdoor komt er een mooi strijkeffect op uw muur. Door gebruik te maken van een bijzondere filamentlamp is wandlamp Rotterdam een echte eye-catcher in je tuin! Met IP waarde van IP44 is deze buitenlamp spatwaterdicht. Ook is hij gemakkelijk aan te sluiten op 230 volt.
Naast dat deze lamp heel mooi is om te zien is de lamp ook heel handig. Er zit namelijk een LUX licht-donker sensor op (schemersensor) ; de buitenlamp springt op wanneer het donker wordt en gaat uit wanneer het weer licht wordt. Super handig!
De lamp is 32.5 cm hoog, 10 cm diep en 16.5 cm breed.
Gemaakt van hoogwaardig roestvrij staal is deze moderne en strakke wandlamp Rotterdam zeker een aanwinst voor je gevel.
Wij zijn er voor jou om meer ruimte voor sfeer te creëren. Daarom krijg je 30 dagen bedenktijd op je aankoop, zit er op al onze producten 2 jaar garantie en zijn wij 6 dagen per week makkelijk bereikbaar.
Retourneren
Soms kan het gebeuren, dat je niet helemaal tevreden bent met een artikel. Dan kun je het natuurlijk naar ons terugsturen. Wij lossen het voor jou op. Binnen 30 dagen kun je jouw aankoop retourneren.
Alles wat je hierover moet weten kan je hier vinden!
Lees alle informatie en scoor daarna jouw perfecte lichtpuntje voor in huis.
Productvragen
Erwin
10 jun. 2019
Buiten wandlamp zwart met schemersensor - Rotterdam
Ik wil graag dat de lamp aangaat met beweging (sensor dus). De lamp moet dan met een paar minuten weer uit gaan!
Is dat ook mogelijk of gaat deze aan met schemer en blijft deze aan tot het licht wordt?
0
Beantwoord door: Manon Customer service
11 jun. 2019
Bedankt voor je bericht.
Wanneer je wil dat de lamp aangaat met bewegingssensor is het Rotterdam 1 zwart met artikelnummer: 95260.
Met een schemerschakelaar zal de lamp aanspringen wanneer het donker is en uitgaan wanneer het licht is.
Met sfeervolle groet,
Manon
Buiten wandlamp zwart met schemersensor - Rotterdam
Zit de lamp inbegrepen bij buitenlamp Rotterdam 1 met sensor?
0
Beantwoord door: Marjolein Customer service
16 aug. 2021
Goedenavond Cemke,
Bedankt voor je berichtje. Wat leuk dat je geïnteresseerd bent in onze buitenlamp Rotterdam 1!
Je kunt per armatuur terugvinden of er een lichtbron bij geleverd wordt door de specifacties op de productpagina uit te schuiven. Onder het kopje ''Lichtbron'' staat of het armatuur wordt geleverd inclusief of exclusief lichtbron.
In dit geval wordt het armatuur verkocht zonder lichtbron. De lichtbron die op de foto's ziet is de volgende:
Buiten wandlamp zwart met schemersensor - Rotterdam
Is deze lamp met licht donker sensor ook te combineren met een ledlamp met ingebouwde bewegingssensor (waardoor de lamp dus alleen in het donker aangaat bij beweging)?
0
Beantwoord door: Maria Customer service
1 nov. 2021
Helaas dat niet mogelijk. Je gaat dan 2 verschillende functies gebruiken waardoor dadelijk de lichtbron niet meer weet wat hij moet doen.
Buiten wandlamp zwart met schemersensor - Rotterdam
Goedemorgen, we hebben 2 'Buitenwandlamp zwart met licht-donker sensor - Rotterdam 1' bij jullie gekocht. Ze zien er mooi uit, maar de lamp blijft de hele dag branden. Het is nu 11.21 uur en ze branden nog. De sensor werkt wel, want tijdens het ophangen scheen volop de zon en dan gaan de lampen uit. Nu weet ik dat het buiten wel wat bewolkt is, maar van schemer kan geen sprake zijn. Wat te doen?
Met vriendelijke groet, Arnold Wassink.
0
Beantwoord door: Janneke Customer service
25 jan. 2022
Goedemiddag, wat vervelend om te horen! Zou je ons via de mail of telefoon je ordernummer door kunnen geven? We kijken dan graag met je mee naar een passende oplossing .
Buiten wandlamp zwart met schemersensor - Rotterdam
Goedendag,
Degene die mijn lamp heeft geïnstalleerd heeft “iets” met de lamp gedaan waardoor de sensor het niet doet. Is er een methode om dit weer te laten werken?
0
Beantwoord door: Janneke Customer service
23 feb. 2022
Goedemiddag, helaas hebben we hiervoor geen reparatie service. Wellicht kun je contact opnemen met degene die de lamp gemonteerd heeft.
Buiten wandlamp zwart met schemersensor - Rotterdam
Hallo! De lamp ziet er geweldig netjes uit, maar helaas staat hij bijna de helft van de dag aan. Pas als het volledig licht is buiten gaat hij uit. Is er een manier om hem minder snel aan te laten springen? Anders schiet het zijn doel behoorlijk voorbij.
0
Beantwoord door: Eveline Customer service
29 okt. 2022
Bedankt voor je productvraag.
Het is bij de Buitenwandlamp zwart met licht-donker sensor - Rotterdam 1 helaas niet mogelijk om de gevoeligheid in te stellen. Indien de sensor te weinig daglicht detecteert, zal hij gaan branden.
Buiten wandlamp zwart met schemersensor - Rotterdam
Buitenwandlamp zwart met licht-donker sensor Rotterdam gekocht, deze blijft echter de hele dag branden. Sensor heeft dan geen nut en moet ik alsnog 's morgens en 's avonds de schakelaar omzetten. Lees in de reviews dat ik niet de enige ben.
0
Beantwoord door: Romina Customer service
18 feb. 2023
Goedemiddag beste klant,
Bedankt voor je productvraag. Het is zeker niet de bedoeling dat de lamp continu aanblijft. Ik wil je graag verder helpen. Zou je een mail naar [email protected] willen sturen met je ordernummer en je vraag ? Ik kon namelijk geen order vinden. We kunnen uiteraard een nieuwe lamp opsturen om te kijken of deze wel goed functioneert.
We wachten graag op je mail om dit voor je in orde te maken.