Hoe kan ik een artikel retourneren?

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Niet helemaal happy met je product? Geen probleem, je kan altijd je producten retourneren bij lampenlicht.nl. Binnen 30 dagen na ontvangst van jouw volledige bestelling neem je contact op met onze klantenservice om je retour aan te melden zodat we deze snel kunnen verwerken in ons systeem en jou je geld terug kunnen geven. Zorg ervoor dat je jouw klant- en ordernummer bij de hand houdt, dan zorgen wij voor een snelle afhandeling!

Indien je een product wilt retourneren, zorg er dan voor dat je het product in de originele staat en verpakking naar ons terugstuurt (voor zover dat mogelijk is). De verzendkosten voor je retour zijn voor eigen rekening. Je kunt jouw pakket versturen met alle gewenste pakketdiensten. Wij adviseren je om je pakket met PostNL te verzenden. Een standaard pakket versturen kost €6,75 vanuit Nederland en België naar ons magazijn in Hapert. Je kunt jouw verzending eenvoudig aanmelden via de website van PostNL

Waarom moet je verzendkosten betalen voor je retour? Ieder bedrijf heeft effect op zijn omgeving en het milieu. Wij zijn ons daar ook erg bewust van. We voelen ons verantwoordelijk om een positieve bijdrage te leveren en om het elke dag beter te doen. Omdat er een grote stijging aan online klanten is, is het noodzakelijk om een duurzaam retourbeleid te handhaven. Want meer verkochte producten betekent in veel gevallen ook meer geretourneerde producten. Dit is natuurlijk erg milieubelastend door het extra transport; er zijn namelijk twee ritten nodig in plaats van één. Samen met jou zorgen we voor een duurzaam beleid. Wanneer jij de verzendkosten betaalt, doneren wij een bedrag aan Trees for All waarmee we de CO2 uitstoot voor jouw retour compenseren. Lees meer over onze samenwerking met Trees for All.

Wanneer een product verkeerd geleverd, beschadigd of defect is, neem dan contact op met onze klantenservice. We ontvangen graag een foto en of een omschrijving van de beschadiging of defect. Wanneer er sprake is van een defect of beschadigd product vergoeden wij de verzendkosten. Verzend je retour naar ons magazijn aan de Smaragdweg 52, 5527 LB Hapert, Nederland.

Je kan ons bereiken op de volgende manieren en tijden:

Bereikbaar via:

Onze klantenservice is bereikbaar tijdens de volgende openingstijden:

  • werkdagen van 09:00 tot 21:00 uur
  • zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur
  • zondag van 13:00 tot 21:00 uur

>