Hoe kan ik een artikel retourneren?

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Niet helemaal happy met je product? Geen probleem, je kunt je producten altijd retourneren bij lampenlicht.nl. Na ontvangst van je bestelling heb je 30 dagen de tijd om je product(en) aan te melden voor retournering. Dit doe je gemakkelijk via ons retourportaal.

Indien je een product wilt retourneren, zorg er dan voor dat je het product in de originele staat en verpakking naar ons terugstuurt (voor zover dat mogelijk is).

 

 

Voor het aanmelden van je retour heb je alleen je ordernummer en je postcode (factuuradres) nodig. Je selecteert vervolgens de producten welke retour mogen en je krijgt meteen een verzendlabel in je mailbox. Met dit label kun je je pakket via een PostNL punt retour sturen. Nadat je je retour hebt aangemeld heb je 14 dagen om het pakket bij een PostNL punt af te geven.

Voor het retourneren wordt standaard 5,- aan kosten in rekening gebracht. Deze kosten worden na het aanmelden van je retour automatisch van het retourbedrag afgehaald. Lees hier meer over ons duurzaam retourbeleid en waarom je verzendkosten moet betalen.

Is er een probleem met je bestelling?

Wanneer een product verkeerd geleverd, beschadigd of defect is, neem dan contact op met onze klantenservice. We ontvangen graag een foto en of een omschrijving van de beschadiging of defect. Wanneer er sprake is van een defect of beschadigd product vergoeden wij de verzendkosten. Verzend je retour naar ons magazijn aan de Smaragdweg 52, 5527 LB Hapert, Nederland.

Heb je vragen aan onze klantenservice? Onze contactgegevens vind je hier.